فرزامي: دنيزلي فوتبالش تمام شده است

کانون هواداران ارتش سرخ

ورزشی

 پس شما جزو نفراتی هستید که اگر کسی زمین خورد اعتقادی به کمک ندارید؟

زمین خوردن یک نفر با یک تیم فرق دارد. تیمی که می رود یک مربی خفته را می آورد و اصلا هم به درد نمی خورد چه دست گرفتنی دارد؟ چرا نباید در پرسپولیس از بازیکنان سابق زحمت کشیده این تیم استفاده شود؟ چه اشکالی دارد از مربیان پرسپولیسی حمایت شود؟ به افراد باید این قدر اعتماد کرد تا بالاخره نتیجه بگیرند نه اینکه آبرویشان را ببریم. من فقط می خواهم از واقعیت ها دفاع کنم. فردی که اسم بازیکنان خودش را بلد نیست رفته مربی را آورده که از کار افتاده است.

* یعنی شما منکر دنیزلی هستید؟

بله. مگر مربیانی مثل درخشان، استیلی، خاکپور و پیروانی چه اشکالی دارند. من با حضور مربی خوب خارجی مثل کی‌روش مخالفتی ندارم و کسی هم نمی تواند ایراد بگیرد اما نه دنیزلی که در ترکیه فوتبالش تمام شده و گویندگی می کرده و این همه بازیکن خوب را فدای او کرده ایم.

* خیلی ها معتقدند با مصدومیت بازیکنان استقلال قدرت این تیم برای بازی فردا کم شده است؟

به نظر من داور است که نتیجه را تعیین می کند. امیدوارم برنده این بازی داور باشد. این همه بازی بوده که در حق استقلال ناداوری شده اما صدایش در نیامده است اما در یک بازی ترکی دچار خطای دید شد و همه در موردش حرف زدند. آقای کارشناسان و کمیته داوران کوبیدن داور درست نیست. ما در هیچ مسابقه ای داور را مقصر باخت خود ندانستیم.

* پیش بینی شما از این بازی چیست؟

به نظر من شانس مساوی این بازی زیاد است. شاید خیلی ها فکر کنند با مصدومیت بازیکنان استقلال قدرت این تیم کم شده باشد اما مگر پرسپولیس چه کسی را دارد؟ مگر یک علی کریمی چقدر توان توپ گیری دارد. آنها دفاع ندارند.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 13 بهمن 1390برچسب:,ساعت 1:12 توسط علی باقری| |